Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Сосиски "Сімейні" першого сорту, ТМ "Ювiлейний", 335 гр.
4823022603198
Капсули "ДГК для годуючих мам", ТМ "Carlson Labs", 500мг.
0088395015618
Зволожуючий засіб від зморшок з антиоксидантами, ТМ "Derma E", 56гр.
0030985023008
Капсули "E Gem", масляні каплі, ТМ "Carlson Labs", 40гр.
0088395060007
Каша швидкого приготування "Міттєва" малина, шоу-бокс, ТМ "Вівсяночка", 368гр.
4820039840592
Харчова добавка "Метілсульфонілметан з OptiMSM", 1000мг.
0753950003170
Органічний шампунь з олією чайного дерева, ТМ "Desert Essence", 237мл.
0718334337098
Ковбаса сирокопчена "Салямі Болгарська", ТМ "Самобранка", 100 гр.
4823022604065
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Українці перестають вживати яловичину

В Україні зменшується попит на яловичину. У державі на 4% скоротилось поголів’я великої рогатої худоби, також через обмежену пропозицію товар дорожчає, відповідно стає не по кишені споживачу.

Іноді таке м’ясо коштує більше ніж свинина, кажуть аналітики. Отже, якщо торік його виробили 290 тисяч тонн, у 2011 матимемо на 5% менше.

Зацікавлені у виробництві яловичини лише ті, хто має можливість її експортувати. Працювати на внутрішньому ринку – складно, кажуть фахівці. Адже в Україні такий товар дешевший. Щонайменше на 20-25%. Та й купує його населення не активно. Якщо 10 років тому частка цього продукту в загальному обсягу споживання м’яса становила 50%, наразі першість - за курятиною. Тож переробники найчастіше вивозять яловичину до Росії.

"На сьогоднішній день є тільки 2 можливості. Це м'ясо на кістках. Заморожене. Тобто напівтуші заморожені. І напівтуші охолоджені. При чому, вони в ціні дорожчі, тому що це свіже м'ясо. Його можна вже в Росії на переробних підприємствах переробити. І продати в мережу супермаркетів як напівфабрикат", - пояснює телеканалу UBR Микола Рудь, представник м'ясокомбінату.

Що більше експортуємо, то вища вартість на внутрішньому ринку. Приміром, лише за останній тиждень закупівельні ціни зросли на 50 копійок. А подекуди й на гривню. Наразі за кілограм живої ваги правлять 18-19 гривень. Тоді як ще півроку тому - на 6 менше. Відповідно продукція дорожчає і на полицях магазинів. Змінити таку тенденцію виробники не в змозі. Адже працюватимуть зі збитками.

"Якщо говорити про повну собівартість, де враховані і кредитні затрати, і на реалізацію, управлінські якісь затрати, то, по суті, навіть ефективні виробники при виробництві яловичини, вони виходять десь в нуль. Тобто, ще нема прибутковості, але вже той факт, що нема такої тотальної збитковості, що була в минулому році, це вже певною мірою позитивний факт на ринку яловичини", - зауважує Володимир Лапа, аналітик аграрного ринку.

Окрім того, не відчувають виробники м’яса і державної підтримки. За 5 місяців цього року вони отримали лише 7 мільйонів гривень дотацій. А це на 98% менше, ніж за аналогічний період 2010-го.

За матеріалами УБР

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2018,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям