Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Каша швидкого приготування "Вівсяна з вершками і абрикосом", ТМ "Вівсяночка", 45гр.
4820039840264
Суппозиторії "Key E", ТМ "Carlson Labs", 24шт.
0088395005541
Капсули "A & D", 10000 МО і 400 МО, ТМ "Carlson Labs", 300шт.
0088395012136
Ковбаса напівкопчена першого сорту "Салямi Класика", ТМ "Ювiлейний", 550 гр.
4823022602566
Харчова добавка "ДГК 500 з кальмара (Best DHA 500 from Calamari)", 500мг.
0753950002593
Капсули "The Very Finest Fish Oil", натуральний апельсиновий смак, ТМ "Carlson Labs", 120шт.
0088395016417
Харчова добавка "Вітамін D3, 2,000 МО", 180шт.
0753950002104
Каша вівсяна "Ваша каша", "Британіка з вершками", ТМ "Вівсяночка", 40гр.
4820039840899
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Українці перестають вживати яловичину

В Україні зменшується попит на яловичину. У державі на 4% скоротилось поголів’я великої рогатої худоби, також через обмежену пропозицію товар дорожчає, відповідно стає не по кишені споживачу.

Іноді таке м’ясо коштує більше ніж свинина, кажуть аналітики. Отже, якщо торік його виробили 290 тисяч тонн, у 2011 матимемо на 5% менше.

Зацікавлені у виробництві яловичини лише ті, хто має можливість її експортувати. Працювати на внутрішньому ринку – складно, кажуть фахівці. Адже в Україні такий товар дешевший. Щонайменше на 20-25%. Та й купує його населення не активно. Якщо 10 років тому частка цього продукту в загальному обсягу споживання м’яса становила 50%, наразі першість - за курятиною. Тож переробники найчастіше вивозять яловичину до Росії.

"На сьогоднішній день є тільки 2 можливості. Це м'ясо на кістках. Заморожене. Тобто напівтуші заморожені. І напівтуші охолоджені. При чому, вони в ціні дорожчі, тому що це свіже м'ясо. Його можна вже в Росії на переробних підприємствах переробити. І продати в мережу супермаркетів як напівфабрикат", - пояснює телеканалу UBR Микола Рудь, представник м'ясокомбінату.

Що більше експортуємо, то вища вартість на внутрішньому ринку. Приміром, лише за останній тиждень закупівельні ціни зросли на 50 копійок. А подекуди й на гривню. Наразі за кілограм живої ваги правлять 18-19 гривень. Тоді як ще півроку тому - на 6 менше. Відповідно продукція дорожчає і на полицях магазинів. Змінити таку тенденцію виробники не в змозі. Адже працюватимуть зі збитками.

"Якщо говорити про повну собівартість, де враховані і кредитні затрати, і на реалізацію, управлінські якісь затрати, то, по суті, навіть ефективні виробники при виробництві яловичини, вони виходять десь в нуль. Тобто, ще нема прибутковості, але вже той факт, що нема такої тотальної збитковості, що була в минулому році, це вже певною мірою позитивний факт на ринку яловичини", - зауважує Володимир Лапа, аналітик аграрного ринку.

Окрім того, не відчувають виробники м’яса і державної підтримки. За 5 місяців цього року вони отримали лише 7 мільйонів гривень дотацій. А це на 98% менше, ніж за аналогічний період 2010-го.

За матеріалами УБР

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2019,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям