Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Ехінацея, з натуральним смаком апельсина, "Essentials", ТМ "ChildLife", 29,6мл.
0608274101005
Засіб для зміцнення "DMAE Eye Lift" з підсиленими пептидами і годжі, ТМ "Derma E", 14гр.
0030985041750
Ковбаса варено-копчена "Женевська", ТМ "Ювiлейний" Премiум, 500 гр.
4823022604287
Харчова добавка "Асаї", 500мг.
0753950001565
Ковбаса "Брауншвейгська" сирокопчена, вищого сорту, нарізка, ТМ "Ювілейний", 80 гр.
4823022604461
Ковбаса варена "Теляча" вищий сорт, ТМ "Ювiлейний", 400 гр.
4823022600111
Каша з сухими вершками "Малина" на фруктозі, ТМ "Вівсяночка", 300гр.
4820039840868
Тональний маскуючий олівець, середній, ТМ "Desert Essence", 9,75мл.
0718334322186
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Молочний ринок пішов на поправку

Зростання ринку цільномолочної продукції за п'ять місяців 2011 року склав 1% проти 6%-го падіння за той же період минулого року, інформує газета "Дело".

Ринок цільномолочної продукції поступово відновлюється - його зростання за січень-травень склав 1% у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року. Про це повідомила директор з маркетингу та продажу компанії "Терра фуд" Маріанна Глотова.

"Минулого року ринок впав на 3%. За січень-травень 2010 було падіння мінус 6%. Цього року, якщо порівняти п'ять місяців до п'яти місяців 2010 року, є зростання 1%. Тобто ринок цельномолочкі поступово відновлюється", - сказала вона.

За оцінками експертів, виробництво молока в країні становить близько 11700000 літрів, з них на цельномолочку йде 3 млн літрів. "З цих 3 млн літрів тільки 507 тис. йде на упаковане молоко, - пояснює Маріанна Глотова. - Тобто більша частина молока з цієї групи споживається без обробки".

Споживання молока в Україні становить близько 66 літрів на людину. Для порівняння, споживання пива в минулому році в Україні склало 68 літрів на людину. "Перспективи зростання у молочного ринку дуже великі - перш за все за рахунок конвертації неупакованого молока в упаковане, зростання цивілізованого роздробу, зростання доходів населення", - говорить експерт. За її словами, зростання ринку обмежений сировинною базою - за статистикою, поголів'я ВРХ в Україні щорічно зменшується.

За матеріалами "Дело"

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2018,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям