Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Чистий ДГК, жувальний, з натуральним ягідним смаком, ТМ "ChildLife", 90шт.
0608274105508
Капсули "Норвезькі" найкращий риб'ячий жир, природний смак лимона, ТМ "Carlson Labs", 500мл.
0088395015458
Біологічна добавка "Свіжа бджолиний пилок в гранулах", 454 гр .
0726635820829
Ковбаса варена "Лікарська" вищого сорту, ТМ "Ювiлейний", 500 гр.
4823022603099
Зволожуюча олія для обличчя, ТМ "Derma E", 30мл.
0030985004632
Паштет «Печінковий», ТМ "Самобранка", 120 гр.
4823022604225
Харчова добавка "Екстракт кориці і CinSulin", 250мг.
0753950004610
Капсули "хелатоване залізо", ТМ "Carlson Labs", 250шт.
0088395055720
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Через дефіцит вагонів-зерновозів компанії зазнають 100 млн грн збитків

Через дефіцит вагонів-зерновозів, недостатність тягового складу та їхній неналежний технічний стан, на фоні посилення контролю за автоперевізниками, виникла ситуація, коли потреба в залізничних перевезеннях у 2,3 рази перевищує фактичну подачу зерновозів. Восени щомісяця до 1 млн т зерна не вивозиться з елеваторів, через що компанії зазнають додаткових витрат на зберігання зерна на рівні 100 млн грн. Про це повідомляє прес-служба асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Через невчасне відвантаження зерна під загрозою опинилися виконання експортних контрактів та репутація компаній, що загрожує втратою ринків та штрафними санкціями за прострочення поставок. У той же час, переповненість елеваторів гальмує збиральну кампанію, оскільки за відсутності вільних потужностей зі зберігання, сільгоспвиробники часто вимушені призупиняти збір урожаю.

«Для забезпечення подальшого розвитку агросектору та  збереження позицій України на міжнародних ринках зерна, необхідні термінові інвестиції у відповідну залізничну інфраструктуру, оновлення та нарощення парку локомотивів і зерновозів, а також спрощення доступу для приватних операторів. Нинішній парк вагонів-зерновозів і локомотивів та їхня модель функціонування залишились у спадок з радянських часів, і не може забезпечити сучасні потреби аграріїв. Так, у 1991 році виробництво зерна в Україні становило 38 млн т. Воно використовувалося переважно для потреб внутрішнього ринку. Сьогодні тільки на експорт планується відправити 40 млн т. Додаткові 100 млн грн, що будуть витрачені аграріями восени на зберігання, можна було б інвестувати у будівництво елеватора потужністю 27 тис. т або закупити 80 вагонів зерновозів»,  — підсумував Тарас Висоцький, генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

За матеріалами agronews.ua
На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2019,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям