Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Біологічна добавка "Женьшень з медом", 311 гр .
0726635100310
Щоденний лосьйон для захисту, SPF 15, "Normal Skin", ТМ "Desert Essence", 60мл.
0718334322315
Бальзам для тіла з вітаміном E, "Інтенсивна терапія", ТМ "Derma E", 190гр.
0030985070729
Шинка "Екстра з м’яса курки", ТМ "Самобранка", 500 гр.
4823022603266
Зволожуюча маска з гиалуроновою кислотою, ТМ "Derma E", 113гр.
0030985004625
Натуральна олія жожоба для волосся і шкіри, ТМ "Desert Essence", 118мл.
0718334300290
Капсули "Pharma GABA", ТМ "Carlson Labs", 50шт.
0088395684005
Харчова добавка "Бакопа з синапсів", 320мг.
0753950004542
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Через дефіцит вагонів-зерновозів компанії зазнають 100 млн грн збитків

Через дефіцит вагонів-зерновозів, недостатність тягового складу та їхній неналежний технічний стан, на фоні посилення контролю за автоперевізниками, виникла ситуація, коли потреба в залізничних перевезеннях у 2,3 рази перевищує фактичну подачу зерновозів. Восени щомісяця до 1 млн т зерна не вивозиться з елеваторів, через що компанії зазнають додаткових витрат на зберігання зерна на рівні 100 млн грн. Про це повідомляє прес-служба асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

Через невчасне відвантаження зерна під загрозою опинилися виконання експортних контрактів та репутація компаній, що загрожує втратою ринків та штрафними санкціями за прострочення поставок. У той же час, переповненість елеваторів гальмує збиральну кампанію, оскільки за відсутності вільних потужностей зі зберігання, сільгоспвиробники часто вимушені призупиняти збір урожаю.

«Для забезпечення подальшого розвитку агросектору та  збереження позицій України на міжнародних ринках зерна, необхідні термінові інвестиції у відповідну залізничну інфраструктуру, оновлення та нарощення парку локомотивів і зерновозів, а також спрощення доступу для приватних операторів. Нинішній парк вагонів-зерновозів і локомотивів та їхня модель функціонування залишились у спадок з радянських часів, і не може забезпечити сучасні потреби аграріїв. Так, у 1991 році виробництво зерна в Україні становило 38 млн т. Воно використовувалося переважно для потреб внутрішнього ринку. Сьогодні тільки на експорт планується відправити 40 млн т. Додаткові 100 млн грн, що будуть витрачені аграріями восени на зберігання, можна було б інвестувати у будівництво елеватора потужністю 27 тис. т або закупити 80 вагонів зерновозів»,  — підсумував Тарас Висоцький, генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

За матеріалами agronews.ua
На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2018,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям