Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
]]>
Пакети для сміття Біо 60л, ТМ "Премія", 20шт.
4824024029061
Крупа кукурудзяна, ТМ "Олімп", 0,75кг.
4820055940276
Пельмені "Бабуся аня" домашні, заморожені, ТМ "Санта Бремор", 1000 гр.
4810168026844
Сіль "Екстра" кухонна харчова з добавкою йоду і фтору, ТМ "Премія", 450гр.
4824024026978
Коктейль з морепродуктів "Класік" варених, заморожених, ТМ "Санта Бремор", 500 гр.
4810168024390
Сік томатний натуральний стерилізований, ТМ "Ашан", 1л.
4823090100254
Панірування для курки, ТМ "Еко", 100 г
4820001177886
Приправа для піци, ТМ "Еко", 20 г
4820001171228
]]>
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

Он-лайн маркетинг у харчовій індустрії

 

Запрошуємо вас на практичну конференцію «Он-лайн маркетинг у харчовій індустрії», що відбудеться у рамках проведення XV Ювілейної міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв WorldFoodUkraine 2012

ПРОГРАМА ЗАХОДУ:

Он-лайн маркетингові комунікації в харчовій індустрії. Огляд існуючих тенденцій.

Ольга Сонцева, керівник Українського представництва універсального продуктового порталу GoodsMatrix.ru, Goodsmatrix.com.ua

  • Просування продуктів харчування у мережі Інтернет. Вибір та планування стратегії у розрізі орієнтації на кінцевих споживачів та професіоналів галузі
  • Огляд он-лайн маркетингових інструментів: SEO, креативної rich media реклами, просування у галузевих каталогах
  • Просування у соціальних мережах та блогах
  • Огляд явища інтернет-марчендайзингу, формування цифрового досьє товару на GoodsMatrix
  • Досвід, приклади, результати інтеграції оффлайн-сервісів з онлайн-комунікаціями

Дедуктивний метод в он-лайн маркетингу. Елементарно, Ватсон!

Возний Олександр Михайлович, к.т.н., сертифікований менеджер проектів, фахівець, що поєднує теорію і практику в інтернет-проектах

Як спостережливість, експертні знання і здоровий глузд можна трансформувати в успішну маркетингову кампанію.

  • Дедуктивний метод:  від Шерлока Холмса до он-лайн маркетингу
  • Докази та версії: як знайти ідею й сформувати на її основі гіпотезу. Приклади успішних ідей та гіпотез
  • Т аємниця слідства. Перевірка гіпотез. Планування та проведення маркетингових кампаній. Успішний досвід.
  • О цінка отриманих результатів: викурити люльку або почати нову справу?

Айкідо в маркетингу харчових підприємств: від базових технік до вершин майстерності

Григорян Тигран Георгійович, к.т.н., сертифікований спеціаліст з систем управління якістю, систем моделювання бізнес-процесів, практик

Один з шляхів становлення Майстра в он-лайн маркетингу, починаючи від основ і закінчуючи високою майстерністю

  • Як вам знайти свій шлях маркетолога та йти по ньому;
  • Як Ви можете стати справжнім Майстром он-лайн маркетингу;
  • Як постійно підвищувати рівень своєї майстерності;
  • Як зробити он-лайн маркетинг частиною свого життя.

Конференція відубдеться 31 жовтня о 14.00

За адресою – м. Київ, МВЦ, пр-т Броварський, 15, М «Лівобережна», Конференц зал №14

Участь у конференції – безкоштовна. Будемо раді бачити вас та ваших колег! 

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2017,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям