Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
]]>
Приправа "Ванільний цукор", ТМ "Santa Maria", 800гр.
4740018171656
Приправа "До свинини", ТМ "Gurmina", 20гр.
5902994106070
Сік Лимона 100%, ТМ "Сеньоріта", 125мл.
8436024297331
Макарони "Трикольорові", ТМ "Ашан", 500гр.
3596710335039
Борошно пшеничне вищого ґатунку, ТМ "ARO", 2кг.
4820006520199
Крем-мило туалетне "Ромашка польова", ТМ "Ашан", 100гр.
4823090100537
Крупа пшенична "Артек", 75г*4шт, ТМ "Хуторок", 300 гр.
4820101712925
Маслини без кісточки, ТМ "Сеньоріта", 420гр.
8436024295221
]]>
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

31 жовтня відбулася конференція "Он-лайн маркетинг у харчовій індустрії"

31 жовтня відбулася конференція "Он-лайн маркетинг у харчовій індустрії", яка проходила в рамках проведення 15 Міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв "Весь світ харчування Україна"

У конференції взяли участь відомі укарїнські виробники продуктів харчування, в числі яких ПАТ "Луганськмлин" (ТМ "Добродия"), ТОВ "Агрофірма "Золотая балка", ГК "Ovostar Union", ТОВ "Колбико", ПАТ "Макаронна фабрика" та інші.

Більше фото з виставки дивіться у альбомі GoodsMatrix на WorldFood Ukraine на нашій сторінці у Facebook

На заході були представники преси, наукових продовольчих інститутів, громадських організацій.

Доповідачі конференції, у тому числі Кісін Михїл, директор Універсально Продовольчого Порталу GoodsMatrix.ru, ділилися інформацію щодо новітніх засобів просування продуктів харчування у мережі інтернет,  а саме: штрихкоду, QR- коду, соціальних мереж, просуванням за допомогою галузевих каталогів, інтернет магазинів. Розглядались інструменти просування - інтернет марчендайзинг, seo, медійна, контекста реклама та ін.

Усім учасникам заходу була надана можливість поспілкуватись з організаторами конференції, задати питання, презентувати продукцію та отримати  моделі щодо впроваждення власних єфективних рекламних компаній. 

 

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2018,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям