Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Ідеальний відновлюючий крем для ніг з фісташкові олією, "Відновлення", ТМ "Desert Essence", 103,5мл.
0718334337708
Капсули "Для дітей",з Норвегії, Риб'ячий жир найвищої якості, натуральний лимонний смак, ТМ "Carlson Labs", 200мл.
0088395015434
Зубна паста з натуральним олією чайного дерева "Ultra Care", мега м'ята, ТМ "Desert Essence", 176гр.
0718334334141
Ковбаса "Апетитна" другого сорту, ТМ "Ювiлейний", 500 гр.
4823022603136
Капсули "Women's Iron Restore", 28 mg Iron + B Vitamins, ТМ "Carlson Labs", 180шт.
0088395435201
Харчова добавка "Активний вітамін B12 1500 мкг", 60шт.
0753950002869
Капсули "Фолієва кислота", 400 мкг, ТМ "Carlson Labs", 300шт.
0088395026539
Натуральний кульковий дезодорант, ТМ "Desert Essence", 60мл.
0718334220291
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

В Хмельницкой области больше всего подорожали макаронные изделия, хлеб и сахар

В Хмельницкой области в феврале, по сравнению с январем, больше всего подорожали макаронные изделия, хлеб, сахар , продукты переработки зерновых, масло, овощи (на 1,1–2,7%), подешевели — мясо птицы, животные жиры и яйца (на 0,3–4,6%). Об этом сообщили в Главном управлении статистики в области.

По данным облстата, алкогольные напитки и табачные изделия выросли в цене на 0,9%, из них алкогольные напитки — на 0,6%, табачные изделия — на 1,1%. Рост цен (тарифов) на жилье, воду, электроэнергию, газ и другие виды топлива (на 4,5%) связан с повышением тарифов на электроэнергию на 6,8%; платы за квартиру, горячую воду, отопление, канализацию и водоснабжение — на 9,9–19,8%. Повышение цен в сфере здравоохранения (на 1,3%) в феврале т.г. произошло за счет подорожания фармацевтической продукции и амбулаторных услуг — на 1,5%.
Цены на транспорт в целом повысились (на 2%), что в основном вызвано подорожанием топлива и масел — на 4,5%. Дешевле на 0,5–2,3% стали одежда и обувь, бытовая техника, аудиотехника, фотоаппаратура и оборудование для обработки информации. Справка. За январь-февраль 2011 года рост потребительских цен в Хмельницкой области составил 101,4%.

По материалам УНИАН

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2019,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям