Увійти   |  Зареєструватися  |  Допомога  |  Карта каталогу  
Товарна матриця- незалежний Інтернет-каталог ринку товарів масового попиту для споживачів та професіоналів
Приклад: штрих код - 48005870000842 Розширений пошук
Натуральна олія жожоба для волосся і шкіри, ТМ "Desert Essence", 118мл.
0718334300290
Капсули "The Very Finest Fish Oil", натуральний апельсиновий смак, ТМ "Carlson Labs", 120шт.
0088395016417
Капсули "Рідкий кальцій і магній", ТМ "Carlson Labs", 250шт.
0088395051722
Мило для догляду за шкірою "E-Gem" з лимонним ароматом, ТМ "Carlson Labs", 113гр.
0088395006517
Лосьйон для тіла і рук "Кокос", ТМ "Desert Essence", 237мл.
0718334337432
Порошок арахісової пасти, 28% жиру, без глютену, ТМ "California Gold Nutrition", 454гр.
0898220010691
Каша швидкого приготування "5 Злаків" з клітковиною, ізюмом, курагою, медом і горіхами, ТМ "Вівсяночка", 368гр.
4820039840516
Натуральний мінеральний сонцезахисний крем, "Sun Care", фактор захисту SPF 30, ТМ "Derma E", 56гр.
0030985004205
Пошук на порталі GoodsMatrix

Skip Navigation Links
Про проект
Каталог товарів
Тематичні розділи товарів
Останні відео-ролики
Комерційні пропозиції
Останні відгуки
Організації
Люди
Бренди
Організації контролю якості
Конкурси
Експертизи
Корисна інформація
Новини продуктового ринку
Аналітичні огляди
Астралогія харчування
Тлумачний словник споживача
Контактна інформація
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links
Skip Navigation Links

АМКУ заявив про стабілізацію цін на цукор

Цінова ситуація на українському ринку цукру - стабільна. Про це стверджують в Антимонопольному комітеті України (АМКУ), посилаючись на попередні дані власного моніторингу.

Як повідомили в АМКУ, до 15 березня учасники ринку цукру повинні надати Комітету вичерпну інформацію щодо вимог утриматися від необгрунтованого підвищення цін на продукцію.

Нагадаємо, 2 лютого АМКУ зобов'язав суб'єктів господарювання, що працюють на ринку цукру, привести оптово-відпускні та роздрібні ціни до економічно обгрунтованого рівня. Вимоги були пред'явлені восьми групах цукрових заводів, 11 виробникам цукру, які не інтегровані в групи, дев'яти великим оптовим постачальникам і восьми найбільшим торговельним мережам.

При цьому Комітет попередив торгові мережі про неприпустимість збільшення рівня торговельної надбавки і створення дефіциту вагового цукру через повний перехід на реалізацію фасованого цукру. Так, за даними АМКУ, з вересня по грудень 2010 року ціни на цукор зросли на 17,1%

По матеріалам УБР

На жаль, поки немає відгуків про цю статтю

Будь ласка,  зареєструйтесь  і увійдіть до системи , щоб залишати повідомлення


Мы в Twitter Мы в Facebook Мы в VK Мы в Instagram
© 2005-2019,Goods Matrix ®, ТОВ «Гудс Матрикс» Державний патент на винахід N2372656
Політика конфіденційності, Правова інформація, Зворотній зв'язок, Рекламодавцям